Hinder緩衝樂團 - Lips Of An Angel

2010102410:00

當你的心分成兩半時,你該怎麼辦?






天使般的雙唇
歌詞

Honey why are you calling me so late
親愛的甜心,為何妳這麼晚打電話來?
It's kinda hard to talk right now
現在我不方便說話。
Honey why are you crying is everything okay
親愛的甜心,為何妳在哭呢?(妳怎麼了)還好嗎?
I gotta whisper cause I can't be too loud
我得輕聲說話,我的音量不能太大,
Well, my girls in the next room
喔,(因為)我女朋友在隔壁房間,
Sometimes I wish she was you
有時我真希望她(女朋友)是妳(甜心)!
I guess we never really moved on
我想我們(之間的感情)一直不曾改變。
It's really good to hear your voice saying my name
聽到妳喚著我(名字)的聲音真好!
It sounds so sweet
聽來格外甜美!
Coming from the lips of an angel
從(妳那)天使般的雙唇所吐出的(話語),
Hearing those words it makes me weak
聽到那些話語,讓我覺得很無力。
And I never wanna say goodbye
我一直不曾想要(跟妳)說再見(分手),
But girl you make it hard to be faithful
但妳卻讓忠實(的對待彼此)變的如此困難,
With the lips of an angel
(就因為妳)那天使般的(美麗)雙唇!


It's funny that you're calling me tonight
今晚的妳正在與我通電話,這挺有趣的,
And yes I've dreamt of you too
我也確實曾幻想過(這種情節)。
And does he know you're talking to me
他知道妳正在跟我說話嗎?
Will it start a fight
(要是知道)肯定會起衝突!
No I don't think she has a clue
不,我認為她不會知道這消息!
Well, my girls in the next room
喔,(因為)我女朋友在隔壁房間,
Sometimes I wish she was you
有時我真希望她(女朋友)是妳(甜心)!
I guess we never really moved on
我想我們(之間的感情)一直不曾改變。
It's really good to hear your voice saying my name
聽到妳喚著我(名字)的聲音真好!
It sounds so sweet
聽來格外甜美!
Coming from the lips of an angel
從(妳那)天使般的雙唇所吐出的(話語),
Hearing those words it makes me weak
聽到那些話語,讓我覺得很無力。
And I never wanna say goodbye
我一直不曾想要(跟妳)說再見(分手),
But girl you make it hard to be faithful
但妳卻讓忠實(的對待彼此)變的如此困難,
With the lips of an angel
(就因為妳)那天使般的(美麗)雙唇!