Iyaz - So Big

2012031721:59
 


本名Keidran Jones、成長於英屬維京群島的Tortola島上的新進流行雷鬼男歌手Iyaz~擅長將輕快的雷鬼節拍注入R&B旋律當中。

這首SO BIG 給人心花怒放 ~全心為妳
的感覺








Now I wanna do it up (SO BIG)
現在我要放膽去愛妳(全心)
Party it up (SO BIG)
讓心炒熱(狂熱)
Spend it up (SO BIG)
將我的愛都給妳(用光)
So the whole world knows my love for you is (SO BIG)
讓全世界知道我對妳的愛就是(這麼大)
My heart is (SO BIG)
我的心就是(這麼愛妳)
My love is (SO BIG)
我的愛就是(這麼大)
For you, for you, for you.
為妳

Now with a girl like you,
在妳這樣的女孩旁邊
Nothing you can do
不需要做什麼
But give the whole world to her 24-7.
就會將我全面佔領
When she lookin so sweet that kind of body,
這種火辣的身材
You do man spending all of your time, time, time.
跟他在一起只是浪費時間
And it's not that you're asking me for nothing,
妳什麼都不用問我
I just wanna show you how deep my love is.
我只想秀給妳看我的愛有多深

Cause with them girls before I wasn't feeling so gone,
因為跟那些女孩完全沒有跟妳一樣有feel
But with you girl I'm losing control oh.
都是妳害我失去控制


Now with a girl like you,
在妳這樣的女孩旁邊
I don't care who passes my way,Rihanna or Beyonce.
我那會管經過旁邊的是蕾哈娜還是碧昂絲
Girl holla at me it doesn't mean I think cause,
她跟我道別 我卻不想 因為
Nothing compares to the joy you bring.
妳帶給我無比的快樂

So them other girls can go, they don't make me feel so, good.
所以其他的女孩可以離開我 他們不會讓我這麼開心
Cause with you girl I'm losing control oh.
都是妳害我失去控制


Ooooooh, Oooooh Oh Oh Oh Com'on

If this is real love, then that ain't enough (no) before,
要是這就是真愛 那我以前一定不夠
She got your boy doin crazy things that I never thought I'd ever do, no.
她讓那些男生瘋狂 我從沒想過我不會跟他們一樣


For you, for you, for you.
為妳
My heart is for you, for you, for you,
我的心送妳
My love is for you, for you, for you.
我的愛給妳
My heart is for you, for you, for you,
都為妳
My love is for you, for you, for you.
都為妳
 


  •   Gloria 於 2012-03-18 21:30 2F
  • 形容的恰到好處~聽了真的是心花怒放唷~



  • 版主於 2012-03-19 00:18 回覆
    呵呵~~ 心情都愉快起來!



  •   蘇珊 於 2012-03-18 00:53 1F
  • Taco形容的真貼切~『SO BIG 給人心花怒放 ~全心為妳的感覺』

    我好喜歡這首歌喔~~愛的感覺真巨大~

    排山倒海 全面出擊 磅礡而來~只因妳的出現震撼每一條愛的神經

    超有力的戀愛fu喔






  • 版主於 2012-03-19 00:21 回覆
    不愧是蘇珊 形容得真好!