Sade - Still In Love With You

2012051423:13
 






每個人都渴望幸福,因為幸福始終在前方,所以,心,始終在路上。







I think I'll fall to pieces
我覺得我會被撕裂
If I don't find something else to do!
如果我我試著找點事做好讓我分心
This sadness never ceases,
這種傷悲永不停止
Oh, I'm still in love with you!
喔,我依然深愛你!
And my headache keeps on really 
頭痛的感覺是如此真實
Is got me in a crazy spin!
讓我陷入瘋狂的漩渦
Darling, darling, is this the end?
親愛的,親愛的,難道這就是結局嗎?

Still in love with you,
依舊深愛你
They say time has a way of healing, 
人們都說時間會癒合傷口
Dries all the tears from your eyes,
蒸乾你眼裡盈滿的淚水
Darling is this this empty feeling 
親愛的,這就是空虛的感覺嗎?
That my heart can't disguise!
我的心不能再偽裝!
After all that we've been through
這一切後我一直在思考
I try all my best but it's no use!
我盡全力了但是依舊失效
I guess I just keep loving, 
我想我還是深愛著你吧
Is this the end?
這就是結束嗎?
Still in love with you!
我還是深愛著你!


Still in love with you!
我還是深愛著你
Now it's all over, boy
但是現在全結束了,男孩
There's something I think you should know!
我認為你應該知道一件事
Baby, baby, think it over,
寶貝,寶貝,在想一遍吧
Just one more time before you go!
在你離去之前在一遍就好!
Call on me, baby
呼喚我吧!寶貝!
If there's anything I can do for you!
如果還有什麼我能為你做的
Please, call on me, baby
拜託,告訴我,寶貝
Help me see this through!
幫我釐清這個想法!

Still in love with you!
依舊深愛你
Still in love with you!
依舊深愛你
Still in love with you!
依舊深愛你
 


  •   Hyaline 於 2012-05-28 09:44 3F
  • 好喜歡一開頭的那段話~
    好喜歡這首歌~

    希望Taco早日抵達幸福的那端,
    得以長駐,不再流浪優~❤



  • 版主於 2012-05-31 00:44 回覆
    謝謝 Hyaline 

    其實流浪也蠻幸福的  哈~



  •   還是 寒 於 2012-05-15 17:02 2F
  • 好哀傷的感覺捏 ...  還再猜你 還要 潛水多久  ....




                              
  • 版主於 2012-05-31 00:46 回覆

    @@ 潛的太深~浮不太起來 呵呵~




  •   Gloria 於 2012-05-15 00:10 1F
  • 太好聽了~這首讓人很愛!