【音樂】Leona Lewis - Broken

2010111710:00




Broken


You can take away all my love,what do i need you for?
你可以把我所有的愛都帶走,我還需要你什麼?
You can take away all these words,there's no meaning anymore.
你可以把所有的承諾都帶走,它們不再有意義。
You can take away everything leave me lying on the floor,
你可以帶走一切留我躺在地上
all those sorrys,we can't go back to the start.
所有那些對不起,我們再也回不到從前
You can't fix me,i'm torn apart.
你無法治癒我,我已經支離破碎
I wanna run away from love,this time i have had enough.
我逃離愛情,我曾經擁有的足夠了。

Everytime i feel your touch,i'm broken.
每次感受你的觸碰,我都會破碎般的沮喪。
Shattered all the pieces of parts.
我的每片碎片都筋疲力盡。
Never thought i'd fall so hard.
從沒想過我會變成這樣
I'm putting back together my heart,it's broken. 
我想把心的碎片拼湊起來,它已經碎了
You can take these photographs and watch them fade away.
你可以帶走這些照片然後看著它們漸漸褪色
You can through away all these letters,i don't care about what they say.
你可以把所有這些信都丟掉,我不再在乎那上面寫了什麼。
All those sorrys,there's a million reasons why you can't mend me,
don't even try.
所有這些對不起,都有一萬個理由關於你無法讓我好起來,永遠不要嘗試。
Everytime i feel your touch,i'm broken.
每次感受你的觸碰,我都會破碎般的沮喪。
Shattered all the pieces of parts.
我的每片碎片都筋疲力盡。
Never thought i'd fall so hard.
從沒想過我會變成這樣
I'm putting back together my heart,it's broken. 
我想把心的碎片拼湊起來,它已經碎了

I know it's gonna take some time,to finally realize.
我知道那會花一些時間,直到最後的頓悟。
I got nothing left inside,
內心中已經無所存留了
Nothing to hide,im broken,broken,broken
沒有可以躲避的地方,我難過,傷心,沮喪


I wanna run away from love,this time i have had enough.
我想逃離愛情,我曾經擁有的足夠了
Everytime i feel your touch,i'm broken.
每次感受到你的碰觸,我都支離破碎
Shattered all the pieces of parts.
每片碎片都筋疲力盡
Never thought i'd fall so hard.
從沒想過我會這樣
I'm putting back together my heart
我把心的碎片重新拼湊起來
I'm broken
我已支離破碎