Daughtry--Crawling Back To You

2012030423:20
 

就是喜歡這種深情的嘶吼!






Daughtry--Crawling Back To You
道奇樂隊--回到你身邊

Lessons learned, bridges burned to the ground,
汲取的教訓,斷橋已成灰燼
And it's too late now to put out the fire,
如今滅火,卻為時已晚
Tables turned, and I'm the one who's burning now,
桌子在旋轉,我卻仍在燃燒
Well I'm doing alright,
我可以做的很好
'Til I close my eyes
閉上雙眼的那一秒

And then I see your face,
我就見到了你的臉
And it's no surprise.
這並不值得驚訝

[Chorus:]
Just like that I'm crawling back to you,
就如我正在爬著回到你身邊
Just like you said I would yeah,
就如你所說的那樣
I swallow my pride,
我放下我的尊嚴
Now I'm crawling back to you,
爬著回到你身邊
I'm out of my head,
我失魂落魄
Can't wait any longer,
我迫不及待
Down on my knees, I thought I was stronger,
我屈膝跪下,我覺得這樣是堅強的執著
Just like that, like you said I'd do,
就如那樣,就如你說我會這樣
I'm crawling back to you.
爬著回到你身邊

Time can heal, but the scars only hide the way you feel,
時間會讓人忘卻傷痛,但不能逐走傷痕
And it's hard to forget how I left you hanging
難以忘卻我是如何留下你獨自徘徊
On by a thread, when everything is said, I will regret it, yeah,
那一刻,當一切都明了,我會如此遺憾
I was doin' alright, thought I could make it,
我做的沒錯,我曾認為我能做到的
Then I see your face and it's hard to fake it.
但當我望著你的容顏,卻難以假裝



 


  •   Gloria 於 2012-03-04 23:57 1F
  • 粗礦的外表~卻有著深情濃厚的嗓音~真是好聽~





  • 版主於 2012-03-05 00:29 回覆
    謝謝好友來聽歌喔!