[音樂] Biffy Clyro - Many of Horror

2013063023:30
 


淡淡的哀傷.....





You say 「I love you boy」
妳說"親愛的,我愛你"
But I know you lie.
可我知道妳騙人
I trust you all the same
我一如以往相信妳
And I don't know why.
連自己都不知道為什麼

'Cause when my back is turned,
當我轉過背來
My bruises shine.
上面瘀傷清楚可見
Our broken fairytale,
所以我們破裂的童話故事
So hard to hide.
已難以遮掩

I still believe,
我始終相信
It's you and me 'til the end of time.
妳和我會走到最後


When we collide we come together,
我們相撞才會合成一體
If we don't we'll always be apart.
不然,我們將永遠不在一起
I'll take a bruise I know you're worth it.
我願承受瘀傷,因為我知道妳值得我這樣做
When you hit me, hit me hard.
妳要撞我,請大力的撞吧

Sitting in a wishing hole,
坐在許願洞裡
Hoping it stays right.
期望它真的靈驗
Feet cast in solid stone,
用堅石鑄成的雙腳
I got Gilligan's eyes.
我拿到了幸運石

I still believe,
我始終相信
It's you and me 'til the end of time.
妳和我會走到最後


When we collide we come together,
我們相撞才會合成一體
If we don't we'll always be apart.
不然,我們將永遠不在一起
I'll take a bruise I know you're worth it.
我願承受瘀傷,因為我知道妳值得我這樣做
When you hit me, hit me hard.
妳要撞我,請大力的撞吧

Cos you said our love is letting us go, but guess what,
妳說過:愛釋放了我們,但你可知道
Our future is far,
我們的未來很遙遠
Many of horror.
充滿了恐懼
Our future's far,
我們的未來很遙遠
Many of horror.
充滿了恐懼
Our future is far,
我們的未來很遙遠
Many of horror.
充滿了恐懼

I still believe,
我始終相信
It's you and me 'til the end of time.
妳和我會走到最後


When we collide we come together,
我們相撞才會合成一體
If we don't we'll always be apart.
不然,我們將永遠不在一起
I'll take a bruise I know you're worth it.
我願承受瘀傷,因為我知道妳值得我這樣做
When you hit me, hit me hard.
妳要撞我,請大力的撞吧
 


  •   蘇珊 於 2013-07-25 15:45 2F
  • 有時候我們不知道對  哀傷 

    到底是淡淡的  情緒

    還是深深的  習慣

    戒不了的  上癮.......
  •   還是 寒 於 2013-07-03 23:11 1F
  • 寒貓力氣不夠大 輕輕的 拍 可以嘛 ???

    好感傷的一首 曲