Rod Stewart & Amy Belle- I Dont Want To Talk About It

2012042222:48
 







【中英歌詞】
I can tell by your eyes
That you've probably been crying forever
And the stars in the sky don't mean nothing
To you they're a mirror

*I don't wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here
Won't you listen to my heart, oh, my heart

If I stand all alone
Will the shadows hide the color of my heart?
Blue for the tears, black for the night's fears
The stars in the sky don't mean nothing
To you they're a mirror(*)

秀滿清樹 翻譯

從你眼中,我看得出來
你或許已經哭過無數次
天上的星星並非毫無意義
對你而言,它們就像一面鏡子

我不想談這件事
關於你如何傷了我的心
如果我留下來久一點
如果我留下來
你可會傾聽我的心?喔, 我的心

如果我孤單的站著
影子是否會掩蓋我心中的顏色?
藍色代表淚水,黑色代表夜晚的恐懼
天上的星星並非毫無意義
對你而言,它們就像一面鏡子
 



 


  •   蘇珊 於 2012-04-23 21:05 2F
  • 我一直超愛這首歌.....百聽不厭

    就算倔強的唱著I don't wanna talk about it.....How you broke my heart

    但是歌聲裏卻忍不住告訴你....

    那無處躲藏的恐懼與孤單......止不住的淚水..

    卻日日夜夜的揪心不已  怎一個痛字了得






  • 版主於 2012-04-29 01:47 回覆
    恩恩~~百聽不厭   呵呵!



  •   還是 寒 於 2012-04-23 19:00 1F
  • 喜歡 Rod Stewart  嘶啞 的聲音  唱的 情歌 總能打動  寒貓的心
  • 版主於 2012-04-29 01:47 回覆
    寒貓也是內行的ㄋㄟ  呵呵~