He Is We - All About Us ft. Owl City

2012030300:17
 






Take my hand, I'll teach you to dance.
牽著我的手 我會教你跳舞
I'll spin you around, won't let you fall down.
讓你翩翩起舞 而不會跌倒
Would you let me lead, you can step on my feet.
你願意讓我領舞嗎 你可以循著我的舞步
Give it a try, it'll be alright.
嘗試一下 效果會很好

The room's hush, hush,
寂靜的房間裡
And now's our moment.
此刻唯有你我
Take it in feel it all and hold it.
抓住此刻 感受此情 保留此刻
Eyes on you, eyes on me.
雙眸相視 含情脈脈
We're doing this right.
我們正漸入佳境

Cause lovers dance when they're feeling in love.
因為 這是墜入愛河的戀人之舞
Spotlight shinning, it's all about us.
閃爍的聚光燈下 只有你我
It's oh, oh, all,
唯有你我
About uh, uh, us
只有你我.
And every heart in the room will melt,
愛的真心在這裡相互交融
This is a feeling I've never felt but,
這種感覺前所未有
It's oh, oh, all about us.
唯有你我

Suddenly, I'm feeling brave.
突然之間 我鼓足勇氣
Don't know what's got into me,
不知道是什麼進入了內心
Why I feel this way.
讓我為何會有這般感覺
Can we dance, real slow?
我們能否跳一曲慢舞 徐徐緩緩
Can I hold you, real close?
我能否挽著你 彼此緊貼在一起

The room's hush, hush,
寂靜的房間裡
And now's our moment.
此刻唯有你我
Take it in feel it all and hold it.
抓住此刻 感受此情 保留此刻
Eyes on you, eyes on me.
雙眸相視 含情脈脈
We're doing this right.
我們正漸入佳境

Cause lovers dance when they're feeling in love.
因為 這是墜入愛河的戀人之舞
Spotlight shinning, it's all about us.
閃爍的聚光燈下 唯有你我
It's oh, oh, all,
只有你我
About uh, uh, us.
唯有你我
And every heart in the room will melt,
愛的真心在這裡相互交融
This is a feeling I've never felt but,
這種感覺前所未有
It's oh, oh, all about us.
唯有你我

Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?
They're playing our song.
他們正在演奏我們的歌
Do you think we're ready?
你認為我們是否準備就緒?
Oh I'm really feeling it.
噢 我切實感受到真愛
Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?
Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?

Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?
They're playing our song.
他們正在演奏我們的歌
Do you think we're ready yet?
你認為我們是否已經準備就緒?
Love I'm really feeling it.
我切實感受到真愛
Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?
Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?

Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?
They're playing our song.
他們正在演奏我們的歌
Do you think we're ready yet?
你認為我們是否已經準備就緒?
Love I'm really feeling it.
我切實感受到真愛
Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?
Do you hear that love?
你是否聽見那首戀曲?

Lovers dance when they're feeling in love.
這是墜入愛河的戀人之舞
Spotlight shinning, it's all about us.
閃爍的聚光燈下 唯有你我
It's all, all, all, all.
唯有你我 只有你我
Every heart in the room will melt,
愛的真心在這裡相互交融
This is a feeling I've never felt,
這種感覺前所未有
But it's all about us.
唯有你我

Cause lovers dance when they're feeling in love.
因為 這是墜入愛河的戀人之舞
Spotlight shinning, it's all about us.
閃爍的聚光燈下 唯有你我
It's oh, oh.
只有你我
(hey-ey hey)
嘿···
And every heart in the room will melt,
愛的真心在這裡相互交融

This is a feeling I've never felt but,
這種感覺前所未有
It's oh, oh, all,
只有你我
It's all about us.
唯有你我
 


  •   幸福微風 於 2012-03-05 00:00 6F


  • 很好聽的一首情歌!    感謝分享~ ~
  • 版主於 2012-03-05 00:30 回覆
    呵呵~ 感謝好友來聽歌!



  •   還是 寒 於 2012-03-04 23:48 5F
  • 晚安 ~~ 新日記  明天在 聽 祝 好 夢


  • 版主於 2012-03-04 23:56 回覆
    再晚安一次   呵呵~



  •   雲自在 於 2012-03-04 20:03 4F




  • 版主於 2012-03-04 23:17 回覆


    謝謝好友來聽歌!
  •   蘇珊 於 2012-03-04 14:25 3F
  • 這首歌不錯聽喔~~


  •   還是 寒 於 2012-03-03 23:20 2F
  • 就是 喜 歡哪 才會 稍 稍 的 了解  一下下
  • 版主於 2012-03-04 23:19 回覆
    呵呵~也是!

    寒貓晚上好啊!



  •   還是 寒 於 2012-03-03 07:55 1F
  • owl city 一直很喜歡的  嗓音乾淨 的 棒 ~ 還有 他對他妻子 的 深情  ...
  • 版主於 2012-03-03 21:55 回覆
    哇~妳還真的了解他ㄟ  @@