Delta Goodrem-Lost Without You

2012030500:04
 


沒有妳,我迷失了。








I know I can be a little stubborn sometimes, I say,我說, 我知道有時我會有點固執,
A little righteous and too proud.有點正直和太驕傲。
I just wanna find a way to compromise我只想找個方法去妥協,
'Cause I believe we can work things out.因為我相信我們會安排得妥當。
I thought I had all the answers,我覺得我擁有全部的答案
Never giving in.從不認輸
But baby, since you've gone但是親愛的,自從你離開之後,
 I admit I was wrong.我承認我錯了

All I know is I'm lost without you.我只知道,沒有你,我迷失了
I'm not gonna lie.我不會說謊
How am I gonna be strong without you.沒有你,我怎會堅強?
I need you by my side.我需要你伴著我。
If we ever say we'd never be together,如果我們曾經說,我們將永不能在一起,
In the end you wave goodbye.你最後便離去。
Don't know what I'd do我不知道會怎樣做
I'm lost without you.沒有你,我迷失了。

I keep trying to find my way,我繼續嘗試找我的路向
And all I know is I'm lost without you..我也只知道,沒有你,我迷失了
I keep trying to face the day我繼續嘗試面對日子
I'm lost without you.沒有你,我迷失了

How am I gonna get rid of these blues?我怎會去掉這些哀傷?
Baby I'm so lonely all the time.親愛的,我常常那麼孤獨 /寂寞
Everywhere I go, I get so confused.去到那裡都那麼迷惘
You're the only thing that's on my mind.你是我腦海裡唯一存在的東西。
Oh, my bed's so cold at night.喔!夜裡我的床是那麼冰冷
I miss you more each day.每一天我更加思念你
Only you can make it right.只有你能夠令情況妥當
No, I 'm not too proud to say:不,我會放下驕傲,去說:

All I know is I'm lost without you.我只知道,沒有你,我迷失了
I'm not gonna lie.我不會說謊
How am I gonna be strong without you.沒有你,我怎會堅強?
I need you by my side.我需要你伴著我。
If we ever say we'd never be together,如果我們曾經說,我們將永不能在一起,
In the end you wave goodbye.你最後便離去。
Don't know what I'd do我不知道會怎樣做
I'm lost without you.沒有你,我迷失了。

I keep trying to find my way,我繼續嘗試找我的路向
And all I know is I'm lost without you..我也只知道,沒有你,我迷失了
I keep trying to face the day我繼續嘗試面對日子
I'm lost without you.沒有你,我迷失了

If I could only hold you now,如果我現在可以擁抱你
Make the pain go away.驅走痛苦,
Can't stop the tears running down my face, oh...喔!我不能停止淚流滿面。
 


  •   蘇珊 於 2012-03-07 21:49 2F
  • 最開心的事~~

    累了來taco家發現po了好多超讚的音樂

    等著招待上門來的好友們一場豐富的音樂饗宴~~





  • 版主於 2012-03-07 22:38 回覆
    還是謝謝蘇珊~ 知音人ㄋㄟ  呵呵~
    還好沒忘了來我這聽音樂   雖然我只會PO這類型的



  •   Gloria 於 2012-03-05 00:36 1F
  • 嘿~你真的很棒耶~選的歌都超讚的~