「音樂」Gabrielle - Out of reach

2012081001:22
 








Knew the signs Wasn't right I was stupid for a while

早知那是個不好的徵兆.我還是當了笨蛋好一會兒
Swept away by you And now I feel like a fool

被你拋棄了.現在我才覺得像個傻瓜
So confused, my heart's bruised Was I ever loved by you

實在搞不懂.我的心是不是因為愛過你而受挫
Out of reach, so far I never had your heart Out of reach, couldn't see

如此的遙不可及.看不見我從未擁有你的心.
We were never meant to be Catch myself from despair

我們從未想到我會讓我自己如此絕望
I could drown if I stay here Keeping busy every day

如果我留在這裡還不保持忙碌.我一定會溺斃
I know I will be OK But I was So confused, my heart's bruised

我知道我會過的不錯.不過還是無法理解為什麼我會心痛
Was I ever loved by you Out of reach, so far

在那遙不可及的距離裡.你真的愛過我嗎
I never had your heart Out of reach, couldn't see

我沒看到從未擁有你的心如此遙不可及
We were never meant to be So much hurt, so much pain

我們從沒想到會這麼痛.這麼苦
Takes a while to regain what is lost inside

失落的內心.必須要等時間來回覆
And I hope that in time, you'll be out of my mind

我希望很快的能把你屏除心門外
And I'll be over you But now I'm So confused, my heart's bruised

而且我會很快超越你.不過現在我還是不懂為什麼心那麼痛 
Was I ever loved by you Out of reach, so far I never had your heart

在那遙不可及的距離中.我從未擁有你的愛.你的心
In my reach, I can see There's a life out there for me

而就在我觸手可及的距離裡.我可預見我要的生活正等著我

 


  •   還是 寒 於 2012-09-07 08:26 1F
  • 有 想你喔  ~~